השוואת מערכות

על מנת לנהל את העסק בצורה אפקטיבית ונכונה, כמו גם לנהל היטב את הלקוחות שלנו בעסק, חשוב לעשות שימוש במערכת CRM מקצועית. מערכת שכזו תסייע לנו לשמור על הקשרים עם הלקוחות שלנו, לתעד את ההתנהלות שלנו מולם, לאסוף פרטים שיעזרו לנו בהתנהלות מול הלקוח ועוד. כך למשל לפתוח את הכרטסת של הלקוח המתקשר אלינו ולקרוא אודותיו כמה משפטים במהירות כדי שיהיה לנו את הרקע וההיכרות עמו ברמה טובה יותר ויאפשר להעניק לו שירות מקצועי יותר. המערכת אף תעזור לנו לבנות יחסים עם הלקוחות וקשרים טובים לאורך זמן כמו למשל האפשרות לשלוח להם כרטיס ברכה ליום ההולדת שלהם, לשלוח SMSים ומיילים ללקוחות הפוטנציאליים ולקוחות קיימים ועוד. כעת כשאתם מבינים את החשיבות של מערכת CRM לעסק שלכם החלטנו לסייע לכם בסקירת 10 מערכות CRM המומלצות ביותר לדעתנו.

#10 – כוורת

#9 – POWERLINK

#8 – LEAD MANAGER

#7 – MY BUSINESS

#6 – ZEBRA CRM

#5 – ZOHO CRM

#4 – SALESFORCE

#3 – KEAP

#2 – SCALLA

#1 – HUBSPOT

איך לבחור מערכת CRM לעסק שלכם?

אפיון הצרכים – לפני בחירת המערכת חשוב לאפיין את הצרכים שלכם. אתם רוצים לוודא שהמערכת תואמת את הצרכים שלכם, את התקציב שלכם ובאופן כללי את מה שאתם צריכים כדי לארגן את הלקוחות והלידים וכמובן את הקמפיינים שלכם בפלטפורמות השונות. נסו לתכנן את התהליכים והאוטומציות שתרצו לבצע ואת הכלים להם אתם זקוקים לאחר היכרות מעמיקה יותר עם כל מערכת. לבסוף תוכלו לקבל החלטה לקבל המערכת המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

התאמה לשימוש במובייל – יש הבדל משמעותי במכירות בעסקים שעושים שימוש במערכות המותאמות למובייל לבין עסקים שעושים שימוש במערכות CRM שאינן מאפשרות שימוש במובייל. הכוונה היא לאפליקציה ייעודית של המערכת המובייל המאפשרת לכם להתחבר למערכת בקלות ובנוחות מכל מכשיר ומכל מקום, לנהל שיחות מכירה מהנייד שלכם או של אנשי המכירות שלכם (מבלי לחשוף את מספרם האמיתי) וכמובן האפשרות לנהל התקשרויות מול הלקוח בקלות ובמהירות. לא לכל מערכת יש אפליקציה שכזו מותאמת לסמארטפונים ולכן במערכת שתבחרו חשוב שתהיה אחת כזו.

אוטומציות שיווקיות – אנו חיים בעידן בו הכול צריך להיעשות מהר ובכמה שפחות זמן. בעסקים הכול מתקדם מהר ואם לא נבצע את ההתאמות וההתקדמות שנצטרך ייתכן מאוד ונישאר מאחור. כמו כן אוטומציות אלו הליכים אוטומטיים התורמים לחיסכון בזמן בפעילויות שונות בעסק ומייעלות את הליכי העבודה בו.

מערכת המבוססת טכנולוגיית ענן – טכנולוגיית ענן היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאחסן מידע ונתונים בענן ולגשת אליו מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט ומכל מקום המאפשר את החיבור לאינטרנט. כאמור העובדה שמהמערכת בענן חוסכת את הצורך בחומרה פיזית בבית העסק, מאפשרת גיבוי מלא של התכנים בשרתי האחסון של המערכת ואבטחת מידע ברמה גבוהה יותר. 

מערכת API לביצוע אינטגרציות לכלים שונים – אינטרגציה למערכות שונות הינה חיונית מאוד כדי לנהל את כל הכלים, הנתונים והדוחות של העסק ממשק אחד מקצועי. מערכת המאפשרת התממשקות באמצעות טכנולוגיית API לכלים שונים תהיה אידיאלית מבחינתכם.

גמישות ונוחות – חשוב שהמערכת תהיה נוחה עם ממשק ידידותי ונוח לתפעול. כמו כן שיהיה סנכרון בין הכלים השונים מבחינת נתונים, מבחינת סימון וניטור של הלידים והלקוחות ועוד.

עלויות – מרבית מערכות הCRM מאפשרות שימוש זמני ל14-30 יום התנסות בדרך כלל אולם לאחר מכן יש לשאת בעלות חודשית די קבועה כל עוד עושים שימוש במערכת. העלות תהיינה בהתאם לחבילות שונות המוצעות על ידי אותה מערכת CRM ובהתאם להיקף החבילה וצרכי השימוש שלכם.

תמיכה מקצועית בעברית – מומלץ לעשות שימוש במערכת כחול לבן בעברית לא רק כדי לקדם מערכות ישראליות ועסקים ישראלים, אלא גם עבורכם. מערכות בעברית יהיו אידיאליות לניהול קמפיינים, לידים ולקוחות בישראל עם התאמה מלאה מימין לשמאל, אפשרות חיבור לכלים ישראלים או כלים בינלאומיים בשפה העברית בצורה נוחה וכמובן שירות ותמיכה בעברית, הדרכה בעברית על השימוש במערכת ותפעול שוטף של המערכת בעברית.